środa, 8 stycznia 2014

WYRÓŻNIENIE NA STRONIE PAESE NA FACEBOOK'U I PROMOCJE NA TEN MIESIĄC

Witajcie!

Dzisiejszy post będzie dość nietypowy, gdyż nie będzie zawierał recenzji ;)

Administratorzy funpage'a firmy Paese na facebooku wyróżnili dziś moją recenzję olejku arganowego, pisząc o nim w osobnym poście na stronie.


Jeszcze raz bardzo dziękuję firmie Paese za wyróżnienie :) a także za Wasze komentarze, dziewczyny. 

Zachęcam Was do obserwacji mojego bloga (kolumna po prawej, tam znajdziecie możliwość obserwacji - bardzo mi na tym zależy) oraz dalszego komentowania moich recenzji. Sprawicie mi tym ogromną radość i na pewno się odwdzięczę!

W tym miesiącu na stoiskach Paese promocja z grudnia przechodzi na styczeń:


Kusi mnie ta promocja i bardzo możliwe, że z niej skorzystam. Obecnie czekam na paczkę z olejkiem tamanu, utwardzaczem akrylowym, który już od dawna mnie korcił do testów i płynem micelarnym. Recenzje wkrótce :)

Bardzo chciałabym wypróbować:






Używałyście już któregoś z tych nowości? Jakie macie o nich opinie? 
Te nowe kolory Manifesto wyglądają zachęcająco, prawda? ;)


A już wkrótce kolejne recenzje oraz..... PIERWSZY KONKURS, w którym do wygrania będą kosmetyki firmy Paese!

Jeszcze raz zachęcam do obserwacji i komentowania oraz pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz