niedziela, 5 stycznia 2014

PAESE OLEJ ARGANOWY - ELIKSIR MŁODOŚCI

Hej Dziewczyny!

Skoro jesteśmy w temacie olejków, to mam dla Was dziś recenzję oleju arganowego, zwanego eliksirem młodości.



Co producent pisze o olejku na stronie internetowej?

100 % NATURALNY - posiada certyfikat organizacji ECOCERT potwierdzający jego czystość ekologiczną

Tłoczony na zimno z orzechów drzewa arganowego z czystych ekologicznie obszarów Maroka.
Wysoka zawartość przeciwutleniaczy oraz witaminy E pomagają w zachowaniu zdrowego i młodego wglądu skóry.
Obecne w oleju nienasycone kwasy tłuszczowe zapobiegają wysychaniu i utracie elastyczności skóry, opóźniają procesy starzenia, ujędrniają skórę.
Olejek ten szybko się wchłania oraz zostawia skórę miękką i delikatną.

Polecany głównie do pielęgnacji cery dojrzałej, z oznakami starzenia, cery suchej i odwodnionej.
Do włosów suchych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi.

Zastosowanie:
Może być stosowany na twarz, okolice oczu, szyję, dekolt, paznokcie, na całe ciało i włosy.
Jako nawilżacz w połączeniu z wybranym kremem pielęgnującym, jako dodatek do balsamu, szamponu lub odżywki.

Po przeczytaniu tylu wspaniałych opinii o tym olejku, sama postanowiłam go wypróbować.Więcej na jego temat możecie poczytać tutaj .

Moja opinia:

Opakowanie:
- mała buteleczka solidnie wykonana z ciemnego szkła,
- nakrętka z wygodną pipetą do aplikacji olejku

Olejek:
- przyjemny zapach, ciężki do opisania, mi się kojarzy trochę z olejkiem migdałowym do ciast,
- kolor: żółty
- konsystencja: rzadka

Co zauważyłam po codziennym stosowaniu olejku na skórę twarzy?

- skóra stała się bardziej miękka, nawilżona i wygładzona,
- w pewnym stopniu zmniejszyła się ilość zaskórników,
- w niewielkim stopniu zmniejszyły się przebarwienia na twarzy

Nie stosowałam go na włosy i paznokcie, więc, niestety, nie powiem Wam, jak na nie działa. Ja do włosów używam olejku rycynowego i to będzie temat kolejnego posta.

Przekonałam mojego brata borykającego się z trądzikiem, by codziennie go używał i zauważyliśmy widoczną poprawę, jego skóra twarzy stała się mięciutka, a nawet blizny po trądziku stawały się mniej widoczne.

Podsumowanie:

Olejek arganowy jest świetny dla osób ze skórą suchą lub dojrzałą. Wiele osób poleca dodawać go do kremów do twarzy do codziennej pielęgnacji i ja też na pewno zacznę to robić. Jeśli macie skórę ze skłonnością do zaskórników, to odradzam Wam, bo niektórym potrafi on bardzo zapchać pory. U mnie zdarzało się to bardzo rzadko. Jeśli chodzi o nawilżenie i wygładzenie skóry, to zdecydowanie spełnia doskonale swoje zadanie.

+ poprawia kondycję skóry
+ zapach

- mała ilość olejku w opakowaniu - tylko 15 ml
- cena - za tak małą ilość olejku, te 25 zł, czy 28 zł na stronie internetowej, w normalnej aptece można kupić opakowanie zawierające 50 ml!

Przy okazji chciałam się Was zapytać, czy może stosowałyście już to serum? Jestem strasznie ciekawa, czy naprawdę widać efekty po jego stosowaniu.



A Wy używałyście już olejku arganowego? W jakim celu go stosujecie? Jak działał na Wasze włosy? Jakie inne olejki polecacie? :)

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam właśnie z zamiarem olejowania włosów:) Na efekty pewnie przyjdzie mi poczekać, ale same oleje są podobno fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie kupiłam ten olejek, buteleczka cudna, fajna sprawa z tą pipetką, już nałożyłam na twarz, wiem, że mi się spodoba!

    OdpowiedzUsuń