sobota, 4 stycznia 2014

PIERWSZY POST I KILKA SŁÓW O MNIE

Hej Dziewczyny!

Przede wszystkim pragnę Wam złożyć najlepsze życzenia z okazji nadchodzącego 2014 r.! 
Życzę Wam, byście osiągały obrane przez Was cele z podniesioną głową oraz byście z dumą i wytrwałością realizowały swoje marzenia!


Jest to pierwszy post, więc może kilka słów o mnie ;)

Mam na imię Asia. Jestem studentką 1szego roku Mechaniki i Budowy Maszyn w j. angielskim na Politechnice Wrocławskiej. Poza tym jestem instruktorką fitness, trenuję też aerobik sportowy. Jestem zawzięta włosomaniaczką, a także wielką fanką kosmetyków firmy Paese, które są tematem przewodnim tego bloga. Na pewno będę się z Wami dzieliła swoimi zainteresowaniami i mam nadzieję, ze będziecie tu wpadać z przyjemnością. :)

A na pierwszą recenzję zapraszam już dziś wieczorem!


A Wy, jakich kosmetyków firmy Paese używacie? Jakie inne firmy lubicie? 

2 komentarze: